Kampania Edukacyjna "Dzieciaki w Biznesie. Edycja IV" dla szkół podstawowych dobiegła końca. Drużyna ze Szkoły Podstawowej nr 2 w Niechobrzu w składzie: Wiktoria Pociask, Agata Pisarek, Ania Pisarek i Kacper Chmiel, spisała się dzielnie zdobywając trzecie miejsce.
Uczniowie pod opieką Magdaleny Misiak walczyli w czterech konkurencjach: "Ekonomiczne zakupy", "Prezentacja gier planszowych", "Wspólne granie", "Turniej ekonomiczny". Największą atrakcją były warsztaty cyrkowe.
Celem kampanii było popularyzowanie wśród młodych ludzi wiedzy o obrocie bezgotówkowym oraz tematyki dotyczącej budżetu domowego. Kampania skierowana była do dzieci klas IV-VI szkół podstawowych z terenów wiejskich i małych miast. Zanim dzieci wyjechały na finał, wzięły udział w cyklu zajęć prowadzonych przez grupę studentów - wolontariuszy z Politechniki Rzeszowskiej.
Organizatorem przedsięwzięcia byli: Fundacja Generator Inspiracji, we współpracy ze Studenckim Kołem Naukowym Młodych Ekonomistów z Wydziału Zarządzania Politechniki Rzeszowskiej. W projekt włączył się Narodowy Bank Polski w ramach programu edukacji ekonomicznej.
data wytworzenia informacji | 2015-12-03 |
---|---|
opublikował | Tomasz Sitek |
stanowisko | Administrator |
data publikacji | 2015-12-03 09:36 |
data ostatniej aktualizacji | |
aktualizacja dokonana przez |
Data zmiany | Zmodyfikował | Czynność |
---|