Szanowni Mieszkańcy,
Informujemy, że w związku ze znacznym wzrostem liczby składanych wniosków oraz zapytań kierowanych do Urzędu, dotyczących wydania decyzji o warunkach zabudowy oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, od dnia 5 maja 2025 do 28 listopada 2025 obsługa stron Referatu Mienia Gminy i Planowania Przestrzennego w zakresie ww. wniosków odbywać się będzie wyłącznie po wcześniejszym umówieniu poprzez rejestrację internetową.
Umówione wizyty obsługiwane będą: poniedziałek - czwartek w godzinach 7:30 – 10:30, piątek 7.30-15.00.
Obsługa telefoniczna realizowana będzie od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-10.30, natomiast w godzinach od 10.30 do 15.30 obsługiwani telefonicznie będą jedynie Wnioskodawcy oraz strony postępowania, których wnioski są już rozpatrywane, a postępowanie otrzymało numer prowadzonej sprawy. Kompletne wnioski są przyjmowane w Biurze Obsługi Klienta od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu.
Rozwiązanie to ma na celu zmniejszenie kolejek oraz skrócenie czasu oczekiwania na rozpatrzenie wniosków oraz poprawę jakości obsługi.