Informujemy, iż wznowiona zostaje bezpośrednia obsługa klientów w Urzędzie Miejskim w Boguchwale przy ul. Suszyckich 33, jak również w siedzibie Urzędu przy ul. Kolejowej 17 (Referat Infrastruktury).
Bezpośrednia obsługa interesantów odbywa się z zachowaniem obowiązujących wymogów sanitarnych związanych ze zwalczaniem pandemii COVID-19. W kontakcie bezpośrednim interesanci zobowiązani są do używania maseczek lub stosowania innych form zakrycia ust i nosa, zachowania dystansu 2 metrów od drugiej osoby oraz dezynfekcji rąk. Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów przy jednym stanowisku może być obsługiwana tylko jedna osoba. Ze względów bezpieczeństwa i wymogi służb sanitarnych każdorazowo będzie wymagane podanie swoich danych kontaktowych.
W dalszym ciągu zachęcamy do załatwiania spraw drogą telefoniczną i elektroniczną, w tym z wykorzystaniem platformy ePUAP.
W kasie Urzędu Miejskiego w Boguchwale opłat można dokonywać od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30 z przerwą w godz. 13:30-14:00. Zachęcamy do płatności kartą. Opłat można dokonać także przelewem tradycyjnym na poczcie, przelewem internetowym na Państwa indywidualne rachunki bankowe oraz u sołtysów. Jednocześnie przypominamy, że od 1 maja wszystkie należności można opłacić bez prowizji w Banku Spółdzielczym w Niechobrzu oraz jego filiach w Boguchwale, Zgłobniu, Kielanówce i Lutoryżu.
Od 1 czerwca 2020 r. Biuro Obsługi Klienta, Urząd Stanu Cywilnego oraz Referat Spraw Obywatelskich pracować będą w poniedziałki w godz. 07:30-17:00.
Centrala: 17 87 55 200
e-mail: um@boguchwala.pl